Jan 7, 2014

Champagne showers

Uus vuos oli ihan huippu! Olin kyl kuuteen asti töissä ja vihanen ku ampiainen sielt lähtiessä ku suututti nii paljon, mut onneks siitä se ilta lähti vaan ylämäkeen :) Mul oli illan suunnitelman aika auki, mut ennen yheksää ehin Betsille mis tytöt oli ollu illallisella, siel juotiin skumppaa ja pelattiin aliasta ja myöhemmin sinne rupes ilmestymään enemmän kavereita. 
 Joskus ennen kahtatoista kiidettii Minin kaa keskustaan kattomaan raketteja ja näkee Minin poikaystävä, sielt sitte muutaman baarijonon kautta päädyttiinki Kiilaan. Siel oli tosi paljon tuttuja, tutustu uusiin ihmisiin ja oli ihan sika hauskaa :D Hauskuus kyl loppu sitte siihen ku missasin viimesen bussin kotiin ja sain odottaa taksia kaks tuntii. Kotona olin sitte puol seittemältä ja heräsin seuraavana päivänä viittä vaille kolme, haha..
Muuten mulla on ollu ihan huippu joululoma!! Oon ahertanu töissä aika paljon, mut kans nähny monia ihania kavereita ja viettäny monet illat Lauralla tyttöjen kanssa nauraen vedet silmissä. Oon käyny syömässä Oonan kanssa, kahvitellu ja shoppaillu Tiian kanssa ja ajellu ympäriinsä Minin ja Nassen kans. Oon lähteny juhlimaan hetken mielijohteesta, tutustunu ihaniin tyyppeihin ja löhönny Gabin sohvala leffoja katellen :) Ruokaa oon syöny viimesen kahen kuukauden edestä, urheillu sitäki vähemmän ja suklaata ja makeisii on menny samaan tahtiin ku ruokaa, haha.. Alotin tän tiistain ja uuden kouluviikon parhaalla mahdollisella tavalla, mulla ja Lauralla on tulevalle viikonlopulle nimittäin ihan huippusuunnitelmia, toivottavasti seuraavat päivät lentää ohi, oon niin innoissani :)

Muak muruille♥

No comments:

Post a Comment