Sep 14, 2013

La terraza

 photo fbed32f7-7f11-46e5-8bf1-0366ee87001f_zpsf13c0e74.jpg
Torstaina ehin taas tehä vaikka mitä. Nukuin pitkään, söin ihanan aamupalan, menin hierojalle ja sielt kouluun. Koulus olin tunnin ku sit lähin keskustaan päin hoitelemaan asioita ja sieltä Lauran koululle ja Picniciin syömään chikin kaa. Suunniteltii kaikkee ihanaa meijän tulevalle Espanjan matkalle ja nyt on ihanaa ku on jotai mitä odottaa ja antaa motivaatioo :)
 photo 201060b9-3eac-4107-bfe4-1a244e9a90b4_zps9ce3f508.jpg
Alexey aina Espanjassa valitti mulle siitä, ku oon aina nii kylmä enkä koskaa näytä mitää hellyyttä, ja no illalla sitte ku ensimmäistä, ainoota ja viimestä kertaa yritin olla mukava ja välittäväinen, lähetin sille viestin että "paljon tsemppiä huomiseen muotinäytökseen, en mä oo unohtanu sitä:)", ni pieleen meni sit seki, ku sain vastaukseks 'se on lauantaina' :D Oikeesti tämmöstäki voi vaan tapahtuu mulle, no hyvä oli yritys kuitenki :D

No comments:

Post a Comment